Läxa...

Hej hej! Nu gör jag läxan. Svenska.. Den e faktiskt om bloggar! Jag valde Nellies, Fokis och Micahs.
Man ska skriva om språket, Ämne och sändaren. Hur gammal den är, vad den heter och vad den jobbar men. Håller på med retorik på svenskan. Skittråkigt men bra att kunna. Då kan man ju bli världskänd bloggare :P ok kanske inte men. Ha fler än 2 läsare iaf. Chattar me Nellie oxå! Imorron ska vi äta sushi! sen ska vi göra nått efter skolan! Vet inte vad vi ska va o så men... E ändå alltid skitkul med henne! Idag var alla tjejer friska! Vi hade lite kramkalaz på morgonen. Sen hade vi typ scenskola. Vi blev indelade i grupper också skulle vi göra ''framtidsdrömmar'' Vår grupp valde fjörtizz, superman och bröstoperation ( :/) Jag fick va fjörtizz tillsammans med Cazziiie och några killar. Vi ''Catfightade'' och drog varandra i håret :P Snart ska jag kolla på svenska hollywoodfruar. Nu blinkar msn oranget så Jag måste sluta nu men vi hörs! Pussiluss! Love, Livia

(Pussiluss? vfr skrev jag så?)


Kommentarer
Postat av: Hanna

1. att catfightas är inte fjortis. 2... för okända läsare bör du kanske förklara vem cazziie är... eller cassandra så att man förstår vad hon heter... Bara små tips! fortsätt så

2010-11-30 @ 18:43:14
Postat av: LillaLivia

Att skriva cazziie e inte värre än att skriva Cutie! Och hur många normala människor catfightas?

2010-11-30 @ 21:59:06
URL: http://lillalivias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0